radioDANCE

לחצו כאן להאזנה     בקשות שירים

חדשות radioDANCE >>

דיוקן עצמי של "מעשני שרשרת"

כיצד מתפתח להיט ויראלי? כנראה שבדומה ל"מעשני שרשרת", סיגריה אחרי סיגריה, השמעה אחת אחרי השניה. Selfie# הלהיט הויראלי הראשון לשנת 2014 כובש את העולם.


 "אזהרה: שיר זה ממכר !" מידי יום נוספים מליון וחצי צפיות לקליפ של השיר Selfie# שבפחות מחודש ימים צבר עשרות מליוני צפיות ביוטיוב. האחראים לתופעה הם צמד DJ's ניו-יורקים , Andrew Taggart ו-Alex Pall שפועלים יחדיו כ "מעשני השרשרת"  The Chainsmokers וזהו בסך הכל השיר השני אותו פרסמו. Steve Aoki מיהר לזהות את הפוטנציאל והחתים את הטראק בלייבל שלו Dim Mak  ובכך העניק תנופה שיווקית לתופעה שהחלה להיווצר באופן עצמאי.

Selfie cover (Photo by PR)

(Selfie Cover (Photo by PR#

אז מה הסוד של השיר? מה הופך אותו לתופעה ויראלית? נראה לנו שמעבר להיותו שיר קליט ונחמד לכשעצמו – אבל לא כזה שיסחוף אותנו ממש – החיבור עם תופעת הסלפי כאן ועכשיו הוא זה שפיצח את סוד הויראליות. צילומי דיוקן עצמי הפכו לתופעה סוציאלית בכל הגילים ובכל המצבים. נשיא ארה"ב ברק אובאמה וראשי ממשלת דנמרק ובריטניה הסעירו את העולם בשעה שצילמו את עצמם בטכס האשכבה לנלסון מנדלה ואם בארזים נפלה שלהבת פומבית מה נגיד אנו…

דומה ש= זיהוי טרנד חברתי + תיוג עכשוי + המונולוג הווקאלי + הקליפ הקולאז'י + העוצמה השיווקית של לייבל גדול מפצחים את הנוסחה

The Chainsmokers (Photo by PR 4AM)

(Photo by PR) מעשני שרשרת

 וכמובן, מצאנו  גם גרסה גברית:

הדפסת עמוד זה            

כתבות קשורות:


תגים: , , .

כתבו תגובה:

השאירו תגובה רגילה

— required *

— required *