radioDANCE

לחצו כאן להאזנה     בקשות שירים

חדשות radioDANCE >>

חשיפה: כוכבי הדאנס הגדולים הם הבעלים של בליינדספוט

לא ברור איך זה עבר ככה מתחת לראדר אבל רשימה מכובדת של אומנים השקיעו באפליקציה שכל שימושה הוא שליחת הודעות פוגעניות


בחודש האחרון הרשת בישראל גועשת סביב אפליקציה אחת: בליינדספוט (Blindspot). למי שנחת עכשיו מהירח ולא מכיר את האפליקציה נספר שמדובר באפליקציה שמאפשרת לשלוח הודעות אנונימיות לאנשי קשר בטלפון הנייד. הקונספט נשמע חמוד ואחלה דרך לשגע את החברים שלכם אבל אומת האינטרנט, כצפוי, אימצה את האפליקציה בחיבוק חם כדי לקלל, להטריד מינית ואף לאיים ברצח על כל אדם. זה אנונימי, במי זה כבר ייפגע?

את השאלה האם האפליקציה חיובית או לא אנחנו נשאיר בצד (אבל נדגיש – היא לא). הזווית החדשה שאנחנו יכולים להביא לכם בנושא היא כי מאחורי בליינדספוט עומדים פרצופים מאוד מאוד מוכרים. לא, לא מדובר בדור רפאלי אחיה של דוגמנית העל, אלא בשמות גדולים, אם לא לומר הבכירים ביותר, בתעשיית הדאנס העולמית.

בין בעלי המניות של קבוצת "שלנו", מפתחת אפליקציית בליינדספוט, נמצאים שימו לב: ה-DJ השבדי Avicii, מכונת הלהיטים הבינלאומית David Guetta, מלך הטראנס (אולי של תחילת העשור הקודם) Tiesto וגם שליש מהמאפיה השבדית: Sebastian Ingrosso.

שמות בולטים מוכרים ברשימה הם Will.I.Am מהבלאק אייד פיז, מלכת הראפ של העשור השני של המיליניום Nicki Minaj וגם Ash Poumouri, שאולי אתם לא מכירים אותו בשמו אבל הוא האמרגן של Avicii ועומד מאחורי חברת התקליטים שלו At Night.

(צילום מסך מתוך אתר קבוצת "שלנו")

(צילום מסך מתוך אתר קבוצת "שלנו")

מי? מה? למה? והשאלה הגדולה: איך??????? מאחורי המיזם של קבוצת "שלנו" עומד היזם עודד קובו שקיבל השקעה למיזם מהמיליארדר רומן אברמוביץ'. עם תקציב ושם גדול כמו של רומן אברמוביץ' זה ממש "כסף קטן" להשיג עוד כמה סלבריטאים שישקיעו בחברה.

נכון, אפליקציית בליינדספוט היא אינה האפליקציה היחידה בפורטפוליו העשיר של חברת האינטרנט הזאת. יש שם מיזמים שנראים לגיטימיים ואפילו מעניינים כמו אפליקציה ליצירת פלייליסטים של שירים ושיתופם עם חברים, אפליקציה להאזנה לתחנות רדיו לפי מצבי רוח (מקווים שאתם לא מתכוונים להתחרות בנו, כן?) ועוד ועוד אפליקציות שונות ומשונות מחיפוש עבודה ועד רכישת גרביים.

ברור לנו לגמרי איך הצליחו לשכנע את הכוכבים הגדולים להשקיע בחברת אינטרנט סטארטאפיסטית שיש לה צד חזק במדיה המוסיקלית. קצת (מאוד) עצוב לנו שמהמיזם הזה בישראל אנחנו בעיקר מתעסקים בשליחת רפש בין בני נוער. מה שבטוח הוא שכנראה לאף אחד מה-DJים הגדולים אין שום מושג שהשם שלהם נדבק לאפליקציה שמקבלת יחסי ציבור כל כך שליליים. זה כל כך עצוב ומעצבן.

הדפסת עמוד זה            

כתבות קשורות:


תגים: , , .

כתבו תגובה:

השאירו תגובה רגילה

— required *

— required *